حجرالاسود بیچاره دلش می خواهد ///// بشود سنگ سفیدی کف بین الحرمین



شبهای روضه حال دعا فرق می کند - مناجات

اشکم بود نشانه ی عرض ارادتم - مناجات

شب فراغ که داند که تا سحر چند است - مناجات

آنقدر ندارم که سزاوار تو باشم - مناجات

چون مهر به نور خود ، پیدایی و پنهانی - مناجات

یه داغی رو دلم مونده ، یه آهی رو لب افتاده - روضه

شیعه تا صبح قیامت جعفری است - غزل مرثیه

جام چشم من بی تاب پر از غم می شد - روضه

اهل دوزخ شعله ها افروختند - روضه

خدا بغضی توی گلوم نشسته - روضه

زهر اگر بر جگر سوخته ما افتاد - روضه

جگری  شعله شد و سوخت و خاکستر شد - روضه

 روضه امام صادق و سیدالشهدا علیهما السلام

 روضه امام صادق سیدالشهدا علیهما السلام

روضه امام صادق و حضرت زهرا سلام الله علیهما

ذکر لب این آقا ، وای وای وای مادر - زمینه

مادر ، مثل تو پای برهنه تو کوچه دویدم - زمینه

کوچه ، هیزم ، آتیش ، حیدر دوباره زنده شد ، یاد مادر در پشت در دوباره زنده شد - زمینه

غم مدینه با دل سرشته ، خاکش تره از اشک فرشته - زمینه

توی بقیع دلگیرم حاجتمو می گیرم ، اگه بشه ای آقا برای تو می میرم - زمینه

آتش به خانه آمد واویلا ، دشمن شبانه آمد واویلا - زمینه

نفسم داره بند میاد ، دیگه لحظه های آخره - زمینه

دارم وصیت می کنم ، دیگه تمومه کار من - سنگین

خدا بغضی توی گلوم نشسته - سنگین

رسانده ام به حضور تو قلب عاشق را - سنگین

از غم صادق فضا گرفته ، مکتب شیعه عزا گرفته - سنگین

 

برای مدینه به نام امام صادق یه رواقی به نام دارالقلم بسازیم - واحد

این غربتم از حیدر ، شد ارث جاودانه - واحد

ذکر دم نوشیدن آبم سلام بر حسینه - واحد

من آرزو دارم کرببلا باشم - واحد

السلام علی الشیب الخضیب - ذکر نام مقدس سیدالشهدا علیه السلام

کربلا کربلا حرفای من برای تو تکراریه - شور

تو که میدونی نوکرت آقا نداره جز تو پشت و پناهی - شور

دیدنی تر از زمین کربلا ، جایی نیست میون این دنیای ما - شور

پیش کرمت ذلیلم ، به حرم تو دخیلم - شور

ارباب دلم ، شاه عالمین ، خدای عشقه - شور




:: موضوعات مرتبط: ایام شهادت ائمه علیه السلام، امام صادق علیه السلام، ،
نویسنده : ذاکر اهل بیت
تاریخ : دو شنبه 27 مرداد 1393
زمان : 13:4


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.